Seeegt!!

Utbildningen idag gick bra. Var ganska mycket dö tid så man blev seg väldigt snabbt. Plus att jag inte orkade laga mat igår så jag kunde ha med i matlåda. Så tappade nog lite energi på det med.
Jag har super svårt att värma mat. Okej, det kanske är något man lär sig att äta men jag tycker verkligen att maten blir lite läskig i smaken. Det liksom får microsmak! Fy!
Jag har bestämt mig för att jag ska ta med mig mat imorgon. Har gjort spaghetti med köttfärssås vilket kanske är lite lättare att få bra i micron.. Hmm. Ja vi får väll se imorgon.

Back to the first..

Jo som sagt. Utbildningen var ganska så okej. Dötiden som sagt kunde ju kvittat. Ni vet ju att jag inte sitter still om det inte händer nått.. Hoppas att det blir lite bättre imorn. Och jag hoppas på att jag slipper vara så otroligt trött imorn eftermiddag.
Var som sagt uppe halv sex imorse och gick med Tyson. Det gick bra så fort man kom utanför dörren. Däremot var det en omställning att gå upp typ två och en halv timme tidigare än vad man är van vid. Önska jag hade körkort, då hade man i alla fall kunnat dragit ut på en halvtimme.
Efter jobbet var jag hemma hos mina päron och hämtade min cykel och sedan drog jag mig hemmåt.
Jag var så trött att jag missade en trottoarkant och nästan slog i backen! Det är illa! Jag svor lite och tog mig hemmåt.
Promenix med Tyson sedan slängde jag mig framför tvn. Tvärslockna i typ tio min. Sen kom Kalle. Blev att vi lagade mat och ska nu leta upp en varsinn matlåda till oss så vi har det klart! Dom har en tendens att rymma de där matlådorna tror jag.. Jobbigt att det nu även ska bli ett problem för mig!


Nej ni. Tack och hej
/ Jozzisch



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0