Woho!

Bara en dag kvar sedan gäller tidiga morgonar! Halv sex! Härligt, or not!
Men va fasen det får bli så en tid. Kan ju inte låta vovvsingen bli lat! Haha.

Idag har det varit hundkurs. Tyson skötte sig bra men det märks att han är ung fortfarande. Allt var roligt utom det han skulle göra. Men det blir bättre. Vi går ju kursen för att lära oss. Och det kommer vi att göra.
Blir däremot att kämpa hårt med han ett tag framöver. Måste verkligen det nu när jag jobbar så dumma tider. Då kan han ju inte komma i kläm. Tidigt på morgon, ut på en timmes promenix med mycket träning! Sedan blir det två kortisar med Husse under dagen och sedan en långis på eftermiddagen och hjärnträning med jämna mellanrum!
Klart att vi fixar det här. Jag och Tyson. Han ska helt enkelt bli bäst på allt som går!

Efter kursen idag så testade jag han på agillity redskapen och jag tror fasen han kommer fixa det galant när han inte är så ung och busig! Han verkade stortrivas och hoppade upp och ner. Sprang över både gungbrädan och den svajjiga bänken. Herregud vad han är duktig min bebis!

Nu ligger alla tre pojkarna plus damen och sover. Ska nog pallra mig i säng jag med!
Ny tag imorn igen!

Ha det super!
/ Jozzan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0